قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب

بعد از تو

من زنده ام گاهی

گاهی به همین صبح و شام بی دلیل

من زنده ام گاهی

راه میروم بی هر منزلی که هست

و حرف می زنم با خودم از سوال از چرا

از چه طور

من چه طور...؟!

آن همه واژه

آن همه وبا

من چه طور زنده ام هنوز؟!

بعداز تو من هنوز

گاهی زنده ام به خواب به خانه به خیابان

و خاموشم

وآرام

و بی فراق ام از بودن که یعنی چه

و از نبودن که چرا!!

................

من هستم هنوز به اسم

به شنیدن

به احتمال

به امید.

.......................

من سالهاست که از اشتیاق تو

در ملاقات مویه مرده ام.

تگاه نکن که شاعرم هنوز

این مرده من است

........

شاید ایستگاهی جایی لا به لای ازدحام

بلکه اسمی اشاره ای علامتی شاید..!

حالا بعد از آن حیرت همه گیر

هنوز هم می خواهم به یادت بیاورم

اما سالهاست که این دل بریده .......ساکت است....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:سید علی صالحی, ] [ 10:14 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1385
بازدید کل : 61298
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک